- sunday

Just nu har jag "ta kort på Roya-abstinens".
Hon ligger dock och sover, vill inte väcka na.
Får se om vi hinner ha någon fotosession idag.
När husse kommer hem ska vi till stan och köpa ny pipleksak -
och kanske besöka Nordik. Älskade Nordik, varför så dyra?

Igår när jag kollade på Arga Snickaren-repris med mamma såg jag en tapet som jag blev blixtförälskad i. Den var egentligen inte något utöver det vanliga, men jäklar vad kär jag blev. Måste bara ha den till köket. Ska bara mäta väggen när Mathias kommer hem, sen kan förhoppningsvis svärmor kolla upp priser oså på jobbet imorgon. Vi ska även välja ut någon tapet till hallen. Jag tror det blir något med grönt. Den här lägenheten är faktiskt i behov av lite färg :)

Kollade nyss på den första föreläsningendistanskursen i Utveckligspsykologi. Kändes ganska lyxig och fubbigt att kunna kolla på en föreläsning när man vill, med en skål godis till hands. Jag vill läsa allt på distans framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0