- Sleepyheads

Både Mathias och Roya ligger fortfarande och sover. Vilka sömntutor :) Gjorde nyss ett försök att väcka Mathias, men han sa bara högt "GÅ INTE!". Hm, vad drömmer han om? Nåväl.. Idag är det tråk/skön-söndag. Kan inte riktigt besämma mig om jag gillar söndagar eller inte. Jag ska snart iväg och rösta med mamma. Sedan får vi se vad som händer. Lite hundbus skulle inte vara helt fel tror jag. Var länge sedan Roya fick leka av sig med en vovvsing.

Igår på kvällen åkte jag och Mathias till Hallsta och drack lite med Jennifer och Linn. Begav oss sen till Bill och Bob i stan. Lyckad kväll tycker jag :) Skönt att inte gå ut, utan bara sitta på Bill och Bob och snacka med folk. Roya fick vara hos sin farmor och farfar. Hon var även med dom under dagen en sväng. Skogsprommis blev det då.

Snodde några bilder av Catrine från facebook från prommisen :)



Skogsmulle :)



Catrine & Roya :)



Roya & Roger :)



Haha, bästa bilden :D
Nästa gång går det nog bra utan koppel,
men lika bra att ta det säkra före det osäkra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0