- lovely friday

Känner på mig att det kommer bli en bra och rolig fredag :)
Började dagen men en kort prommis med Roya vid 8-halv 9.
Efter det har jag städat, varit ut med Roya en gång till och målat naglarna. Mörkblåa fick dom bli idag.
Om cirkus en timme ska jag bege mig till mamma, har jag tur bjuder hon på lunch ;)
Sen står det inte på förrän Mathias är hemma.
Då blir det hem igen och fixa sig inför Linas ljusparty.
Jag ska dit lite innan det börjar för att hjälpa henne med förberedelserna.
Roya får hänga med husse till "farmor & farfar".
Efter ljuspartyt får vi se vad som händer, lite partysugna är både jag och Lina.
Får hoppas att fler är det också :)

Nej, nu ska jag tvångsgosa lite med Rochaaas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0