- .. just praying to a God that I don't believe in

Idag har jag och Roya fått lov att klara oss utan tv.
Vi har varit helt förstörda över detta.
Tänk vad beroende man kan känna sig av något så, muppigt?
Idag har jag (vi) alltså missat;
Ellen Degeneres Show, Oprah Winfrey Show, MasterChef Australia, Tyra Banks Show..
Bara för att nämna några program..
Tur att husse kunde fixa det när han kom hem!
Vem åkte ur MasterChef egentligen!?!?
Imorgon ska husse fotboll i Sthlm och matte ska kolla på tv.

Istället för att kolla på tv har jag och Roya;
busat, pluggat, kollat på kameler (Cirkus Wictoria),
fotat och blivit fotad och kollat på The Marriage Ref (PÅ DATORN).
Nu är det ju inte så att man kollar på tv heeela dagarna -
men man har iaf den på i bakgrunden när man är hemma.
Haha, ja jag har varit lite förstörd..

Här är några bilder från dagen :)
(tänk om man kunde bli såhär bra på bild själv..)








Fina, fina tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0