- :)

Idag har jag och Roya hållt oss ifrån lägenheten eftersom Catrine har tapetserat hallen. Det är liite som fattas, men fan vad snyggt det blev! Snyggare än vad jag trodde. Gav verkligen mer liv till hallen, större känns det också. Idag tog jag bara en dålig mobilbild, men ska försöka ta bättre bilder med kameran sen när allt är klart. Med allt menar jag köket också. Kommer bli såå snyggt! Tusen tack redan :)

Jag och Roya har varit hos mamma idag. Vi märkte att Roya hade spring i benen så vi gick ut en sväng och släppte henne bakom Tuppen (skola). Märker inte av benet nånting nu faktikst, skönt! Iaf så började det spöregna när vi var på väg för att köpa tidning. Roya är inte van men regnet eftersom vi aldrig gått någon promenad i det. Har bara varit ut på en pink i regnet. Hon gillade det inte! Letade som en galning efter tak hon kunde gå under, haha. Till och med när vi hade kommit hem och in var hon lite konstig.. Pluttan :) Kanske får köpa ett Hurtta regntäcke också? ;)



Visst ser hon lite fundersam ut?
"Varför tog ni ut mig i det där läskiga vädret?"


Snyggo!



Nya tapeten i hallen :D
Svårt att fånga på bild, ska som sagt försöka ta bättre.



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0