- it's friday, i'm in love

Roya har skallat mig på näsan idag :( Gör fortfarande asont!
Morgonpigg har hon blivit också. Förut sov hon till 9-10, nu för tiden vaknar hon oftast 7.45-8.00.. Det är iofs bra, så man kommer upp i tid. Men lite putt blir jag oftast när hon hoppar ner på golvet och vill uuut.

Vi har varit ute på en prommis med mamma ned till Konsum, och nu har jag precis kört mitt pass med Jillian. Nu är det dusch + lunch som gäller. Sedan står det inte på förrän Mätz är hemma. Vi ska förbi hans päron och kolla om de har nå schyssta 80-talskläder till honom. Justja, måste se hur vi ligger till på Tradera. Har budat på en Diesel jeansjacka från just 80-talet till Mathias.

Imorgon åker vi till Vallentuna för att hälsa på Royas syster Vilja igen :) Ska bli trevligt! Blir övernattning med middag, film/spel och lite vin.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0