Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!

Igår fyllde jag 21 år (snart 25...).
Firades av släkten i tisdags eftersom mamma jobbade kväll igår.
Firades igår utav Lina, Niclas, Catrine, Roger, Malin & Justin :)
(Mathias var såklart med båda dagarna)
Fick fina presenter som jag är sååå nöjd över!

Här är de flesta;



Den gröna kupan är från Catrine, så himla fin. Love it!

Kosta Boda glasen är från Camilla och Billy. Samlar på dem, vill ha alla färger :)
Har dem hittills i; vitt, blågrönt, blått och rosa (eller vad man ska kalla den där färgen..)

Fick 4-pack Iittala Essence rödvinsglas av mormor och morfar, samlar även på dem :)

Kosta Boda skålen fick jag av mamma och pappa - så snygg!

Halsbanden och örhängena fick jag av Lina och Niclas.
Bättre bild nedan;


Ser ni att det är Roya? Haha, så gulligt!
Sedan snygga dödskallar :)



Dessa skönheter fick jag utav min älskade pojkvän.
Älskar dem! Gröna, såklart ;)



Kupan & glasen.
Jag är verkligen förtjust (minst sagt) i glas. Nästan sjukligt hur glad jag kan bli över det.. Haha.
Måste köpa hyllor att sätta upp i köket så allt snyggt kan stå framme :)


Fick även pengar, presentkort, choklad, blommor och en mjukisdress som jag sitter i just nu.
Den är så skön så jag vill inte ta av mig den och ta kort ;P
Tusen tack för presenterna, jag älskar verkligen allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0