- Tillbaka i skolbänken..

.. efter ca 12 veckors lov.
Men det känns faktiskt bra!
Var på uppropet till min distanskurs idag, kändes kanon!
Hade velat läsa allt på distans känner jag nu, verkar vara en metod som passar mig.
Jag hade tänkt mig att man bara skulle läsa hemma på distanskurser (kanske är så ofta?) -
men på den här kommer hon lägga ut inspelade föreläsningar på blackboard.
Är ju asbra, då kan man kolla om flera ggr så det verkligen sätter sig.
Sen var loggböcker, blogg, grupparbete och hemtenta inblandat.
Känner mig pepp!
Kursen jag läser heter Utvecklingspsykologi, introduktion och är på 7,5 hp.




Får hoppas att jag har gjort framsteg i skolan sen jag gjorde det här.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0