- Spoona <3

Roya är så himla mysig på kvällen och morgonen i sängen. Framförallt på morgonen måste jag nog säga. Men vi kan börja med kvällen.. Hon märker att vi gör oss redo för kvällen, jag lägger mig, Roya snabbt efter, väntar på att husse (som oftast är sist i sängs) ska borsta klart tänderna, lägger sig sedan tätt intill min mage eller på sin egna kudde vid mitt huvud. Ibland vill hon dela kudde. Sen sover vi. På morgonen efter att husse har åkt till jobbet lägger hon sig ofta på hans plats och sover vidare några timmar. Vi brukar vakna ungefär samtidigt sen, då lägger hon sig på ryggen och sträcker på sig så mycket hon bara kan. Ibland somnar hon i  sånt ryggläge. Ofta vill hon även gosa in sig vid min hals. Urmysigt är det! :) Imorse skedade vi. Jag låg på sidan med ryggen emot henne och hon låg med sin tass på min rygg/sida. Haha, tycker det är coolt att hon gör så. Världens goaste tjej!

Lite roligt är det att hon har halva sängen för sig själv -
och att jag och Mathias delar på den andra halvan.



Tungan är ofta ute när hon sover -
men inte allt för ofta såhäär mkt ute!


Kalven


Haha, så ful men ändå så söt!


Goos


Ryggläge


Liten hon var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0