- I would sit and wait for you again

Igår missade jag Johnossi Grönan, tråkigt!
Jag och Mathias hade funderat på att gå på NRJ in the Park, men sket tillslut i det.
Det började 19.00 och Mathias var inte hemma förrän 17.15.
Hade blivit lite stressigt, plus att vädret inte kändes som det bästa.
Aja, förmodligen så lirade de bara What's the point (kassa radioversionen).
De har ju en höstturné som vi får gå på, antingen i Sthlm eller Uppsala.
Konsert med hotellövernattning i Sthlm föreslog Mathias, lät inte helt fel faktiskt..

Det här är min sista helg på sommarlovet.
På måndag börjar allvaret igen.
Tycker varken att det ska bli jättetråkigt eller jättekul.
Tror första halvan på terminen kommer vara ganska skön.
Läser en kurs på distans och en på halvfart.
På distanskursen ska vi träffas vid två tillfällen,
den på halvfart ska vi träffas cirka åtta.
Passar ju perfekt när Roya fortfarande inte är så gammal :)

Snart ska jag hem till mamma och pappa för att kunna öppna om "Viasat-snubben" kommer.
Äntligen ska pappsen få se lite fotboll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0