- Höst & vinter <3

Jag älskar att hösten är på väg, för nu kan jag njuta av te igen.
Kan jag säga att hösten är på väg utan att en del känner sig allt för deprimerade?
sommaren tycker jag inte att det passar lika bra med te.
Jag dricker inte kaffe heller (aldrig, alltså).
Te och någon gå smörgås slår det mesta ibland :)

Jag längtar verkligen till vintern nu.
Jag vet inte riktigt varför egentligen..
Men jag tänker på hur stor Roya kommer vara då och hur hon leker i snön :)
Om vi nu får någon snö i år..
Hon kommer vara så söt i sitt röda Hurtta-täcke :D
Vi har inte köpt det än, men vi ska nog göra det.
Måste vänta och se hur stor hon är då, ganska svårt att gissa.

Igår var vi till Vadgropen igen och busade.
Lägger upp några bilder senare :)




Dagens frulle
(Fast jag orkade inte Yoggin)

Kommentarer
Postat av: Jenni

jag dricker inte heller te på sommaren, passar inte alls. och ingen kaffemänniska är jag heller. en kopp rykande hett te på hösten/vintern när det är ruggigt ute, det slår mycket! :)

2010-08-25 @ 12:09:07
URL: http://mielekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0