- Från lundinsabina till zaragambaszoroya

Bestämde mig idag för att skapa en ny blogg.
Min gamla blogg (lundinsabina.blogg.se) får ligga kvar, iaf ett tag framöver.
Men jag kommer bara uppdatera den här.

Bestämde mig för en ny blogg eftersom jag i princip bara skriver/skrev om Roya.
Och jag känner att det kommer fortsätta vara så.
Urtrist för en del att läsa om våran hund, men så får det bli.
Kommer säkerligen skriva om annat än Roya också, men det mesta kommer handla om henne.

Till hösten ska jag och Mathias gå valpkurs med Roya.
Då kommer ni (förhoppningsvis) få följa hennes framgångar.
Ska även på hundutsällning i Askersund på lördag (14/8-10) för att se hur det går till.
Kommer troligtvis ställa ut Roya en eller fler gånger framöver, om vi törs ;)
Efter valpkursen planerar vi att gå fortsättningskurser, som t ex. allmänlydnad, spår och rallylydnad.

Orkar ni inte läsa om våran vovve kanske ni orkar kolla på bilder iaf :)


Roya och hennes bästis Tiger busar.
(Mathias & jag sa ja till att vara hundvakt åt Tiger denna kväll -
största misstaget! haha, inte en lugn stund)


Roya looking crazy, Power Meet 2010.


Såhär skönt sover hon ofta :)


Pluttan som håller på att bli stor.


"Chill vakthund", en kommentar av Malin Storås.

Nybörjarkurs Allmänlydnad


Kommentarer
Postat av: Mari

Kul att du har en blogg som man kan följa den lilla sötnosen. Klart ni ska prova att ställa ut, ingen är expert från början & man lär sig något nytt hela tiden. Vi kanske ses på någen kurs på brukshundklubben. Ha dé!!!

2010-08-12 @ 20:24:02
URL: http://zgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0