- Ännu en helg har passerat

I fredags hände inget speciellt. Jag slingade Linas hår.
I lördags agerade jag bröllopsfotograf.
Hade varit ganska nervös för den dagen, men det gick jättebra :)
Igår åt vi mat hos min farmor, sen slappade vi resten av dagen.

Angående Royas ögon som ofta är lite röda..
Vi ringde till Arbogas djurklinik idag och fick en tid på måndag kl 9.00.
Då får vi se om det är något fel på ögonen, eller om hon bara är röd när hon är trött.
Hoppas, hoppas att det ska gå bra!

Idag har jag städdag här hemma.
Det började med att Roya spydde ner sängkläderna.
Hon har väl käkat nått som inte var så bra för henne..
Dammsuga skulle man behöva göra varje dag, men det gör vi inte..
Jag vill ha en sån här dammsugare.

Nej, åter till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0