- ny header

Eftersom Mathias har tjatat på mig att jag bör göra en ny header till bloggen tog jag tag i det igår. Ingen större förändrig dock, men ändå två nyare bilder på Roya. Den jag hade innan var hon väl ca 20 veckor bara :) Pluttan, kan fortfarande inte fatta att hon redan är ett år. Det går verkligen för fort!

Idag har jag och Lina varit på utställningen i Västerås. Hade som sagt först tänkt skippa det, visste inte vem jag skulle gå med eller vart Roya skulle vara under tiden. Men Lina ville följa med och Roya fick vara hemma själv i 2 h och 50 min. Det är det längsta hon har varit själv faktiskt. Var inte kaos här hemma när jag kom hem, och hon verkade inte stressad så det var skönt!
Om det var några fina ridgebacks där? - JA! Blev om möjligt ännu mer sugen på en till! Finaste, finaste rasen <3
Man blir även lite sugen på att ställa henne, iaf en gång för att höra ett utlåtande. Sedan tycker nog domare väldigt olika, men ändå.. Ska försöka träna lite med henne, sedan ska hon eventuellt ställas :)



Roya runt 20 veckor :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0