- inspo

Som jag skrev i inlägget nedan ska jag (vi) på 80-talsfest den 20 november. Jag är ganska peppad eftersom jag inte kommer gå på någon halloweenfest och klä ut mig. Känner att jag inte vill köra bara en färgglad t-shirt, benvärmare och våfflat hår, utan något lite "roligare". Jag tror att jag ska köra på "Madonna 80-tal" istället. Massa smycken, spetshandskar, stort örhänge, rosettdiadem osv, osv.. Har inte riktigt kommit på något outfit än. Kanske blir benvärmare också, hehe. Vi får se hur det blir.. Kanske slutar med att jag står där med färgglad t-shirt, benvärmare och våfflat hår ;P

Mathias kommer iaf se bra rolig ut, om det blir så som vi har pratat om :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0