- xoxo, Gossip Girl

Man vet att hösten är här när serierna börjar dra igång. Idag var det Gossip Girl som började. Eller, det började igår i USA men jag kan inte se det förrän idag. Imorgon kan jag se första avsnittet på sista (!) säsongen av One Tree Hill. Åh vad tråkigt att det ska sluta!

Idag är det plugg som gäller. Ska nog plugga både Hälsofrämjande arbetsplatser och Utvecklingspsyklogi. Sen ikväll är det kurs i allmänlydnad igen. Tredje kurstillfället. Jag hoppas att det går lika bra som det gjorde förra gången. Imorgon är det föreläsning som gäller och Roya ska då få vara hos sin "mormor". Det är även hundträff i Vadgropen imorgon, men vi får lov att hoppa över det den här gången. Roya har inte visat något i benet på ett tag, men det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Kan ju inte tänka mig att det kommet gå lugnt till :)

På torsdag ska Mathias mamma tapetsera här hemma, om tapeterna har kommit då. Åh, vad roligt :D Det kommer bli så snyggt! Jag ska försöka ta före och efter bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0