- Gott och blandat

Idag är det bättre med Royas ben, tror jag. Man ser fortfarande att hon har lite ont, men nog är det på bättringsvägen. Idag fick hon vara själv 1,5 h när jag var hos Ullis och fick de sjukt slitna topparna kapade. Älskar känslan av nyklippt hår :) Tog faktiskt rätt mycket, fast de som ser mig kommer nog inte märka någon direkt skillnad, som vanligt. Fräschare är det iaf! Ska snart boka en tid för färgning också. Jag skulle vilja bli mörk igen, gillade det verkligen. Men den där utväxten man får.. Den kan man ju bli galen på. Så det blir nog några slingor åt kopparhållet och några ljusa & mörka. Ullis har en Wella-poster i salongen med en tjej men riktigt snygg färg. Den ska vi försöka efterlikna :)

Snart kommer Mathias hem med en tvättmaskin och torktumlare. Vi hittade ett bra paketpris på MediaMarkt igår. Dax att bli vuxna och tvätta själva. Har en känsla av att han kommer glömma att han skulle hämta dem idag efter jobbet.. Måste påminna honom nu för säkerhetsskull.

Jag och Mathias satt för någon dag sen och kollade igenom våra Roya-bilder. Shit, man glömmer verkligen hur liten hon har varit. Pluttan, snart är hon nästan färdigväxt..





Aw, hur liten och söt var hon inte dååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0