- TGIF

Jag som trodde att den här helgen skulle bli ganska värdelös.. Men det verkar inte bli så! Jag slipper vara fyllechaffis ikväll och ska istället dricka vin med Lina och massa fler :) Låter som en bra fredag tycker jag. Morgondagen blir nog rätt seg dock. Mathias ska jobba hela dagen, sen ska vi skjutsa hem mamma och pappas sällskap till Irsta på kvällen. På söndag är det RR/hund-träff i Vadgropen, det ser jag fram emot. Hoppas att vi blir ganska många.

Idag sov jag och Roya ganska länge, så vi tog en lite längre runda på morgonen. Det var skönt! Så himla fint väder här idag. Det är inte kallt om man klär på sig rätt, ett tips! ;) Efter prommisen segade vi genom att ligga i sängen och kolla på Grey's Anatomy. Sedan skulle jag städa, vilket jag också gjorde, men det gick inte så bra. Måste byta dammsugarpåse, men jag vet inte hur man gör och vi har inga nya påsar hemma heller. Det resulterade i att jag fick gå runt med en sopborste och sopa upp alla små Royahårstrån och annat smuts. Nej, det blev inte sådär jättebra, men bättre än ingenting..

Igår kunde vi hämta hem vårat nya bord och nya stolar från Mio. Det blev snyggt!
Lägger upp en dålig mobilbild på det.. Plus några på Roysan såklart!



Just nu känns det nästan för stort, men det är väl för att man är van med det lilla.
Det är ju inte trångt egentligen :)





Sköning :D



Mysan :)



Den här bilden fick jag mms:ad av Catrine när hon var hundvakt -
i torsdags då jag var på föreläsning.
Söt, tycker dock hon ser lite skeptisk ut på blicken?! :D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0