- Systerbesök

Igår kom vi hem från en trevlig vistelse i Vallentuna hos Royas syster + husse & matte. Vi kom dit i lördags vid två-tiden. Åkte nästan direkt till ett flygfält nära dem och släppte syrrorna. Sist de träffades var Vilja lite rädd för Roya, eftersom hon var så lekfull och på. Men nu hade hon minsann tuffat till sig :) Hon var hårdare än Roya, men de såg ut att ha riktigt kul med varandra. Sedan blev det middag och prat. Vi somnade redan vid halv 11 nångång. Var inte bara vovvsingarna som var slut efter allt busande. Igår (söndags) åkte vi återigen till flygfältet och släppte dem, sen for vi hemåt. Det var som sagt väldigt trevligt, nu är det er tur att hälsa på oss snart :)

Här kommer lite bilder.. Tog inte så många faktiskt.



Roya med Vilja på ryggen ;P



< Vilja & Roya >



< Roya & Vilja >



Roya med pinnen



< Vilja & Roya >
Så fina systrar :)


Har två mobilbilder också :)


< Roya & Vilja >



< Roya & Vilja >

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Sorryyyy att det tog sån jäkla tid att svara.

Jag försökte mig på två st 80-tals sminkningar men får nog göra om den ena eller alternativt lägga upp andra inspirationsbilder i samma inlägg som den andra. Det kanske vore en bra idé? :) Har i alla fall några inspirationsbilder jag hittat som jag vill visa.



Du har säkert sett den jag gjort på mig eftersom det bara är en "recreation" från en artist men den var lite annorlunda så tänkte att den ändå var lite kul. Vi får se om det är något du kan tänka dig! :)



Bilderna du lagt upp på Madonna var också bra inspiration förresten. :)

2010-11-01 @ 10:53:03
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Ja precis - jag var en 80-tals Madonna på en maskeradfest i Mars. :) Hade komiskt nog tänkt lägga upp bilder därifrån (innan du frågade om sminkningen) så det blir ett roligt sammanträffande. :D

Ska du förresten på maskeraden på Rondellen nu i helgen?

2010-11-02 @ 03:14:24
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Ja jag tror det men har heller ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. :/ Är verkligen tom på idéer!

2010-11-02 @ 12:53:11
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0