- kom heeeeeeeem

Ligger i soffan och väntar på Mathias och Roya. Roya har nämligen varit med husse på jobbet idag. Jag hade föreläsning sedan satt jag kvar och jobbade med ett grupparbete. Så hon fick följa med och jobba. Stackarn, haha. Kan inte rå för att tycka lite synd om henne. Fick sitta i bilen till att börja med, sedan i fikarummet. Mathias skrev i sms att hon hade ylat när hon hörde att han kom mot bilen för att ta ut henne en sväng. Pluttan!
Nu är de iaf på väg hem. Om jag saknar henne? JA! Nå galet. Känns jättekonstigt att vara hemma utan henne.

Kollade nyss på en intervju med Bingo Rimér på Efter tio. Jag måste nog köpa hans bok och läsa. Har iofs inte läst klart Blondinbellas "Egoboost" än, men men. Kurslitteratur är prio ett just nu, men nångång ska jag väl ha tid att läsa annat :)



Kom hem!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sa otroligt sot, fin och STOR hon blivit! Puss Jessica

2010-10-06 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0