- I would love to bring you home

Idag är jag sjuk.
Det började med halsont i fredags, sedan har det bara blivit värre.
Nu hostar jag, fryser, svettas och snorar..



..Men till något betydligt roligare! I lördags var jag och Mathias och såg Volbeat Hovet i Sthlm. Det var huur bra som helst! Fullproppat var det också.. Vi hade tur som fick tag i biljetter på så kort varsel. Vi bestämde oss för att vi ville se dom på fredagskvällen vid 21-tiden. På Ticnet var det helt slut och på andra biljettsidor kostade dom runt 700-900kr. De hade kostat 350kr på Ticnet. Vi gick in på Blocket och hittade en tjej som sålde två biljetter (sittplatser) för 550kr. Mathias sms:ade och frågade om de fanns kvar. Till svar fick vi "Två killar kommer och hämtar dem imorn". Vårat svar blev då "Alltså finns dem kvar? 800:-". Sen var det klart! Kändes lite (mycket) dumt att "sno" biljetterna från de där killarna, men hade de velat ha dom riktigt mycket kunde de ha bjudit över, som Mathias sa..

Jag såg Volbeat på Peace & Love förra året. Om jag ska jämföra så får jag väl säga att det var skönare känsla på P&L. Då stod man och hoppa och röjde. Nu hade vi ju sittplats, så det blev inte så mycket röja. Å andra sidan var det skönt med sittplats. Jag som är kortis kunde se allt hur bra som helst. Plus att det verkligen var fullproppat. Det var coolt. På andra konserter jag har varit på har det aldrig varit så jättemycket folk.

Det var en riktigt rolig kväll.
Jag älskar konserter!
Bland det bästa, roligaste, härligaste & mäktigaste man kan göra här i livet, enligt mig :)
Innan året är slut ska vi nog se Stone Sour och Johnossi.
Johnossi spelar i Uppsala på min födelsedag, vore ju hur perfa som helst..



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0