- 7 månader

Grattis Roya och hennes syskon på 7 månaders-dagen!
Står inte på förrän de är ett år :)

Idag är det tisdag och jag och Roya har varit ute och gått med Lina, Ronja och hunden Stene. Var inte det lättaste att få Roya att gå fint bredvid en hund hon aldrig träffat förut. Jisses vad hon är stark! Och starkare lär hon väl bli.. Vill inte ens tänka på hur det kommer vara när det blir halt på gatorna. Hon kommer dra i kull mig! Jaja, träna träna!

På tal om träna.. Har precis tränat med min PT Jillian Michaels ;) (Jillian Michaels 30 day shred). Det var joobbigt! Men nu ska jag köra det här i 30 dagar, och troligtvis ännu längre :) Det är bara på ca 20 minuter, så det har man ju alltid tid med.

Nu ska jag duscha, äta lunch och sedan sätta mig och plugga lite innan Mathias kommer hem. När han kommer hem ska vi förbi och hämta biljetter till 80-tals festen den 20 november. Det är alltså utklädnad som gäller (80-tal såklart) och jag funderar så det knakar över vilken stil jag ska välja. Jag tror jag vet. Lägger kanske upp lite bilder på inspiration senare :)




Världens mysigaste Roya.
Shit vad hon gosade med Mathias i förrgår och igår, efter att han varit borta i Bryssel.
Sötan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0