- fredagsmys med bästis

Han är lite smått rolig ibland, den där Cimon..
"Barn, i det stora hela gör mig otroligt blödig! Lycka hos ett barn, får mig att gråta utav glädje. Det är förbannat synd att dom inte kan ta hand om sin egen avföring, det hade gjort dom exemplariska!"


Jahapp, fredag idag igen. Veckorna går så fort nu för tiden. Annat var det när man var liten. (Ne, egentligen inte såklart - men det kändes så!)

Idag ska jag och Lina ha fredagsmys tillsammans. Myset börjar hos mig och Mathias med någon cider, sen skjutsar Mathias in oss till stan där vi ska äta och gå på bio. Vi tänkte se Saw 3D. Jag har hört att den inte är nå bra alls, men stunt samma. Det är en slags tradition jag och Lina har :) Sen att det är 3D är ju lite kul. Jag har bara sett Ice Age i 3D på bio.

Föresten så är jag väldigt glad över att Roya har börjat äta mycket bättre. Hon har verkligen varit dålig på att äta i flera månader nu. Vi läste ett tips om att man kan svälta dem en dag, (låter kanske hemskt) och det funkade faktiskt. I alla fall hittills. Gav henne ingen mat i förrgårr, och igår åt hon upp allt varje gång. Idag har hon precis ätit upp sin frukost. Så skönt! Hoppas bara det håller i sig nu..




Kommentarer
Postat av: Catrine

Duktig tjejen!

2010-11-12 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0