- fingers crossed

Sitter och håller tummarna för att Buttericks i Uppsala ska ha tuplast (flytande latex, typ) imorn när Mathias ska dit. Har hittat en riktigt schysst halloween/zombie-sminkning som jag ska försöka mig på. Först var jag inne på en helt annan zombie-sminkning. Men den jag funderar på nu är såå mycket coolare. Jag och Mathias kommer nog bli ganska lika, för båda tyckte det var riktigt coolt. Hoppas, hoppas bara att de har det som behövs för att göra den! Jag är så ivirg, vill ha lördag nu! Tänk om det blir jättedåligt och B. Då blir jag ledsen, haha. Jag ska försöka göra mitt bästa iaf :)

Petrilude, gört talas om honom? Så grym!
Det var hans Joker-sminkning jag utgick ifrån sist det var maskerad.
Även denna gång kommer jag utgå från hans.
Det vill säga om allt finns på Buttericks eller någon annanstans.



Joker-sminkningen

Kommentarer
Postat av: IDA

Han är för grym!



Sv: Tack! :D

Lägg gärna upp bild här så man får se hur du såg ut sen. :D

2010-11-05 @ 11:58:30
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Jenni

SJUKT bra jokersminkning! grym. :D

2010-11-06 @ 06:24:34
URL: http://mielekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0