- 1 down 150 to go..

En julklapp fixad! 150 to go, typ, känns det som, nästan.. Jag tycker det är kul att handla och ge bort klappar, men jag hatar att ge bort dåliga eller halvdana klappar. Jaja, det ordnar sig :)

Idag är det fredag och det innebär som vanligt fredagsmys med Idol. Gillar lugna fredagar. Hellre partiipartii på lördagar. Men i helgen blir det inge partiipartii. Däremot blir det glöggkväll hos svärföräldarna. Jag som inte ens dricker glögg. Kan inte säga att jag har "försökt" nångång heller, så jag ska ge det ett försök imorgon :)

Mamma ringde igår (från Thailand) och allt var bra. Man hörde massa syrsor i bakgrunden, lät verkligen tropiskt, haha. Vad härligt det skulle vara att vara där med dem nu. Fast jag har det ganska bra här hemma också. Jag är ju en vintermänniska. Så jag trivs i detta klimat :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0