- Så duktig tjej!

Jag är så stolt över våran tjej idag.
Hon har varit själv hemma nyss i en timme och 10 minuter.
Det är det mesta hon har varit själv hemma.
Vi har inte kört så mycket ensamhetsträning som vi nog borde än..
De stunder vi har lämnat henne tidigare har varit på ca 20 minuter när vi varit och handlat.

Jag och mamma var ute och gick, därför hon fick vara hemma själv.
Innan vi gick satt vi för kompostgaller till vardagsrummet, la fram mat och ett grisöra.
Jag trodde aldrig att hon skulle ha ätit upp när vi kom tillbaka, men det hade hon!
Tidigare har vi lagt fram tuggsaker, men hon har aldrig rört dem.
Nu hade hon både ätit upp maten och tuggat på grisörat.
Hon hade inte pinkat eller bajsat nå inne heller.

Detta ger mig hopp om att det kommer gå bra när jag måste iväg till skolan några timmar :)

Nu ligger lillfisen ungefär såhär och sover;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0