- Nybörjarkurs Allmänlydnad

Ikväll var vi förbi Surahammars Brukshundsklubb på informationsmöte om höstens kurser.
Vi hade väl tänkt gå på deras valpkurs -
men de tyckte att vi lika gärna kunde hoppa på nybörjarkursen i allmänlydnad.
Detta eftersom hon snart är 6 månader, och valpkursen är upp till 6 månader.

Kursen börjar 31 augusti och det är åtta träffar.
Jag hoppas att vi inte kommer behöva skämmas allt för mycket över våran busa.
Nej, jag tror inte hon kommer vara allt för olydig. Hon är ganska lugn :)
Det är ju det att hennes bästa polare Tiger (boxern) också ska gå den kursen samtidigt..
Pjuh, det kan bli svårt att få dem att fokusera på annat än varandra..
Får helt enkelt stå långt ifrån varandra när vi ska träna utomhus.

Idag efter Mathias kom hem från jobbet åkte vi till Erikslund och shoppade träningskläder + skor.
Skorna jag hittade var på REA och ett riktigt kap. 300:- bara!
Vita Adidas med rosa "detaljer". Var lite skeptiskt till det rosa, jag är ingen "rosa-tjej" egentligen..
Men när jag ändå var i farten köpte jag ett par tights med rosa på också.
För att komma tillbaka till mitt rätta jag köpte jag ett svart och ett limegrönt linne ;)
Mathias köpte också skor och även shorts och t-shirt.
Han ska nämligen ut och springa imorn. Heja, heja!

Nu ligger våran lilla tjej bredvid mig och småsnarkar, så himla söt!
Hon vill oftast ligga nära en i soffan, gärna laptopen :)



Överflödig hud, vadå?

Kommentarer
Postat av: Jonna

De är ju bara för sköna! Tur de växer i den. /Jonna ;-)

2010-08-16 @ 23:03:23
URL: http://my.opera.com/PrincessLeya/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0