- Better luck next time?

Jahapp, då var första kurstillfället i allmänlydnad avklarat.
Det gick absolut inte det lilla minsta bra, kan jag meddela.
Roya var helt klart mest ofokuserad av alla.
Men vafan, inte ska man gräva ned sig för det.
Hon är ju faktiskt duktig på det vi skulle träna på idag hemma.
Vi tränade kontakt med hjälp av generalen, snälla handen och skattjakten.
När vi kommer träna dessa hemma tvivlar jag inte en sekund på att det kommer gå bra.
Men man vill ju att det ska funka med störning också..
Det blir nog bättre :)
Hon var även en av de yngsta, de flesta var över året.

Imorn ska jag på ett till upprop.
Denna gång för kursen Hälsofrämjande arbetsplatser, som jag läser på halvfart.
Får se om den känns lika bra som den igår.
Jag tvivlar på det, men åker dit open minded ;P

Nu ska jag mysa med karln och vovven :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0